lauantai 27. heinäkuuta 2013

27.7. La Alavus-Tuuri-Alavus-Virrat 60 km

Vaiherikas päivä. 2 km ja kävin jo eläkkeellä 10 v olevan työkaverin, paalukonekuskin Sulon ja Annelin luona -  juttua tuli ja oli mukavaa! Juoksin ohi Tuurin ja paluumatkalla tapasin Pelastusarmeijan Osmo Halosen jokkoinensa. Olimme sopineet Tuurissa tapaamisen aamulla. Oli upeata tavat iloisia uusia ihmisiä!

Autolla jo odottivatkin pikkusiskoni Tarja ja hänen miehensä Esa Järvenpäästä sakka. Esa siirsi autoani n. 30 km eteenpäin ja he tulivat pyöräillen ja rullilla vastaan. Huolto pelasi ja kilometrit vähenivät. Tuurin pihassa tuli muuten 1000 km täyteen! Virtain venesatamassa kana maistui jonka sponsoroi kiitti, Paarbuurin Tero. Saunassa vielä viimeiset hikitipat irti ja vaatteet puhtahiksi niin päivä tuli taas täyteen.

Muuten Kuivasmäen markkinoiden  myyjä Niina Ailovuo lupasi sponssata Argi+:an ja Aloen - kyllä on auttavia ihmisiä, kiitän heitä!

Ma klo 17 on tarkoitus olla Tampereella Pispalan kautta, josta ajelen kotiini. Tiistaina on ns. lepopäivä jolloin juoksen kuitenkin puuttuvat n. 40 km. Ke klo 9 lähden keskustorilta kohti Hankoa ja toivon runsasta osanottoa vaikka pienenkin matkan! Paunun bussilla 71 pääsee Lempäälästä takaisin. Ma tarvitsen kujettajan siirtämään yhdistelmän Tampereelle tai sitten juoksen Tampereelle ja takaisin 15 km autolle. Olisi hieno päättää juoksu keskustaan.  Ja huomenna...

Sisko Tarja ja miehensä Esa Alavuden uimarannalla

Venesatama Virroilla ja Paarbuuri sekä sauna


1 kommentti:

  1. 27.7. Lördag, Alavo-Tuuri-Alavo-Virdois 60km
    Det var en händelserik dag! Jag hade hinnat löpa 2km innan jag besökte hos Sulo, som har varit pensionerad för 10 år, och Anneli. Vi hade roligt tillsammans! Jag löpte förbi Tuuri och under returen träffades jag med Osmo Halonen och några andra från Frälsningsarmén. Vi hade kommit överens om att träffas på Tuuri i morse. Det var häftigt att träffa så glädjande nya människor!

    Hos bilen väntade min lillasyster Tarja och sin man Esa på mig. De hade kommit från Träskända. Esa flyttade min bil 30 km framåt och de kom emot mig cycklande och med rullskridskorna. Vården verkade och kilometerna minskades. Förresten, 1000 km fyllde på Tuuris gård! På Virdois båthamn kyckling smakades. Det sponsrade snäll Tero. Sedan bastade vi och tvättade kläderna och en annan dag klarades!

    Förresten, säljaren Niina Ailovuo från Kuivasmäkis marknad lovade att sponsra Argi+ och Aloe – jag tackar för de hjälpande människorna!

    På mondag är min avsikt att genom Pispala anlända Tammerfors klockan 19 därav jag skall driva hem. Tisdag är “en vilodag” då jag skall åtminstone löpa de återstående 40 km. På onsdag ska jag ge mig i väg klockan 9 från centrumtorget mot Hangö och jag hoppas för många deltagare fastän för en liten tripp. Med Paunus buss 71 kan man åka tillbaka från Lembois. På mondag behöver jag en kusk för att flytta kombinationen till Tammerfors eller sedan ska jag löpa till Tammerfors och tillbaka 15km till bilen. Det skulle vara trevligt att avsluta löpning till centrumet. Och i morgon...

    Bildtext 1: Min syster Tarja med sin man Esa på Alavos badstrand.
    Bildtext 2: Båthamn på Virdois och Paarbuuri och bastu.

    -TT

    VastaaPoista